Skip to content
☎️ Comenzi Telefonice La Numărul De Telefon 0371 234 388. Între Orele 9 - 17.
☎️ Comenzi Telefonice La Numărul De Telefon 0371 234 388. Între Orele 9 - 17.

Întrebări frecvente

Ai o intrebare? Ajutorul este mereu la îndemână. Aici găseşti răspunsuri la cele mai frecvente întrebari.

ÎN CÂT TIMP SE LIVREAZĂ COMANDA?

Comanda ta va ajunge la tine în maxim 48 de ore lucrătoare de la plasarea comenzii. Comenzile plasate vineri sunt expediate luni. Este important de reținut că în unele zone unde curierii nu au sediu, livrarea produselor poate sa dureze pana la 3-4 zile din cauza curselor limitate!

CARE ESTE POLITICA DE RETUR? 

În cazul produselor deja livrate, oferim 14 zile drept de retur. Taxa pentru retur este suportata de catre noi doar in cazul in care produsul primit este deteriorat sau ati primit un alt produs in schimbul celui comandat. 

Dacă produsul ajunge deteriorat la dvs. aveți dreptul de a cere un alt produs, fără niciun cost sau puteți primi banii înapoi.

Pentru toate informațiile legate de retur, accesați rubrica RETURNARE.

CUM POT SĂ SCHIMB UN PRODUS DACĂ NU MI SE POTRIVEȘTE?

În cazul în care un produs sau mai multe nu vi se potrivesc, aceastea se vor returna către noi respectând Politica de Retur. Ulterior puteți comanda de pe site produsul dorit de dumneavoastră.

OFERIȚI REDUCERI ÎN FUNCȚIE DE VOLUM?

Cu siguranță oferim reduceri în functie de numărul de produse comandate. Pentru orice colaborare / întrebare nu ezitați să ne contactați.

CARE SUNT MODALITĂȚILE DE PLATĂ?

Plate se poate face atât cu cardul cât și ramburs la primirea coletului.

CE INSEAMNA GARANTIA EXTINSA?
Puteți adăuga încă un an de garanție la produsele din comanda dumneavoastră pentru a beneficia de reparații sau înlocuirea produsului defect timp de 24 de luni.

CE INSEAMNA PRIORITATE LA LIVRARE?

Comenzile cu prioritate vor fi ambalate șI expediate mult mai repede de catre firma de curierat, nu putem garanta insa ca toate comenzile cu aceasta optiune vor fi livrate mai rapid sau ca nu se pot confrunta cu unele intarzieri, dar pe plan intern, optiunea face referire la coletele care au prioritate in procesul de logistica.

CE INSEAMNA ASIGURAREA COLETULUI?

Puteti opta pentru asigurarea coletului dumneavoastra, asta însemnând ca in cazul in care coletul este pierdut sau deteriorat, ne vom ocupa in cel mai scurt timp de o retrimitere a coletului sau rambursarea banilor în cazul produsului/produselor care au stoc epuizat.

ÎNTREBAREA MEA NU ARE RĂSPUNS AICI, CE FAC?

Dacă nu ți-am răspuns la întrebare te rugăm să ne scrii un mail la contact@nurca.ro sau click aici pentru a folosi formularul de contact.